معرفی و دانلود ۱۶ مورد از بهترین برنامه های اندروید در سال ۲۰۱۹

بهترین برنامه های اندروید
۴.۳/۵ - (۱۰۳ امتیاز)

برنامه های زیادی برای اندروید وجود دارد که انتخاب بهترین برنامه های اندروید از بین  آنها که در پایان سال ۲۰۱۸ در گوگل پلی استور به بیش از ۵ میلیون برنامه رسیده کار آسانی نیست . هر کاربر از دید خود و بسته به نیاز خود میتواند بگوید بهترین برنامه های اندروید کدام است اما ما در این مطلب قصد داریم با یک دید کلی به این موضوع نگاه کنیم و با تحلیل تعداد نصب این برنامه ها از اپلیکیشن هایی که برای دانلود نرم افزار وجود دارند و همچنین نیاز کلی استفاده کنندگان دستگاههای هوشمند موبایلی ، ۱۶ مورد از بهترین برنامه های اندرویدی را جهت دانلود به شما معرفی نماییم .

۱- لانچر حرفه ای Nova Launcher

بهترین برنامه های اندروید

امروزه محبوبیت استفاده از لانچرها در سیستم های استفاده کننده از اندروید بر کسی پوشیده نیست . بیشتر افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده میکنند حتما یک  بار هم که شده یک لانچر برای تغییر ظاهر سیستم خود نصب کرده اند . ما در قسمت بهترین لانچر برای اندروید یعنی  Nova launcher را انتخاب کرده ایم . 

بیشتر بخوانید : چگونه برنامه های غیر رایگان اندروید را بصورت رایگان دانلود کنیم

این لانچر یکی از محبوب ترین لانچر های اندروید است . شما می توانید تنظیمات این برنامه را هر طور که می خواهید تغییر دهید . این لانچر از تم ها نیز پشتیبانی می کند . شما می توانید رنگ های متفاوتی به قسمت های متفاوت لانچر بدهید . این برنامه یکی از بهترین برنامه های اندروید در این زمینه میباشد .

ویژگی های لانچر نووا

  • تغییر آیکون برنامه به آیکون های دلخواه
  • امکان تغییر رنگ برچسب ، پوشه و کشوها و …
  • مخفی سازی آیکون ها
  • افکت های زیبای اسکرول در منو ها
  • پشتیبانی از تم ها ی لانچر های ADW و نیز Go Launcher

دانلود از گوگل پلی


 

۲- تماس ویدیویی با Google DUO

بهترین برنامه اندروید

ارتباطات یکی از نیازهای امروز بشری است . از نظر گوگلز این برنامه یکی از بهترین برنامه های اندروید در زمینه ارتباط تصویری میباشد . در حال حاضر استفاده از ارتباطات تصویری دارندگان گوشی های هوشمند اندروید بیشتر توسط اپلیکیشن های imo ، whatsapp و یا اسکایپ صورت میگیرد ولی همانطور که گفتیم این برنامه جزء برنامه های خوب و مورد اعتماد میباشد که حجم کمتری از اینترنت شما را در ارتباطات مصرف میکند .

این برنامه توسط گوگل طراحی شده و کار با آن بسیار ساده است . ارتباط صدا و تصویر با این برنامه بسیار قابل قبول و در سطح کیفی بالایی قرار دارد.همچنین حجم کم دیتای مصرفی این برنامه را شاخص کرده است . این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم برای ios موجود است . اگر به دنبال تجربه ای جدید از دنیای گوگل هستید، این نرم افزار کاربردی را حتما نصب کنید.

دانلود از گوگل پلی


 

۳-اپلیکیشن Adobe Applications

بهترین برنامه های اندروید ادوبی

بی شک یکی از بهترین برنامه های اندروید ، اپلیکیشن های شرکت ادوبی میباشد . شرکت Adobe در سال جاری تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های مفید و ارزشمند را برای پلتفرم اندروید عرضه کرد. مهم‌ترین این اپلیکیشن‎ها ادوبی فتوشاپ فیکس Adobe Photoshop Fix ، فتوشاپ اسکچ Photoshop Sketch و ادوبی کامپ سی سی Adobe Comp CC بوده‌اند.

اولین مورد یک اپلیکیشن ویرایش تصویر است که ابزارها و وسایل بسیار کاربردی را برای بهبود کیفیت عکس‌های ثبت شده در موبایل به کاربر می‌دهد. فتوشاپ اسکچ از دیگر برترین برنامه های اندروید سال جاری است و با چند ویژگی در سطح حرفه‌ای به منظور طراحی و نقاشی تولید شده است. با استفاده از کامپ سی سی می‌توانید تا طرح‌های حرفه‌ای ایجاد کرده و سپس آن‌ها را به دیگر نرم افزارهای ادوبی به منظور ویرایش حرفه‌ای‌تر منتقل کنید. برای به کار بردن تمامی ابزارهای آن‌ باید به سرویس فضای ابری ادوبی مراجعه کنید و در آن ثبت نام نمایید . لینک دانلود کلیه نرم افزارهای ادوبی در لینک زیر موجود است.

دانلود از گوگل پلی


 

۴- بهترین برنامه های اندروید برای ویرایش ویدیو Quik

بهترین برنامه ساخت فیلم در اندروید

کوئیک برنامه ای قدرتمند برای ویرایش ویدیو است که توسط شرکت گو پرو GoPro عرضه شده است. این نرم افزار مدتی قبل از تصاحب توسط گو پرو، به عنوان ریپلی Replay شناخته می‌شد، اما در سال گذشته میلادی توسط یکی از معروف‌ترین شرکت‌ها در زمینه ساخت اکشن کمرا خریداری شده و تغییر نام پیدا کرد. گفتنی است برنامه اندروید ی کوئیک رایگان بوده و می‌توانید آن را بصورت رایگان بر روی هر گوشی هوشمندی نصب کرده و استفاده کنید.

وجود قالب‌های متنوع در کنار برخی امکانات ویرایش خودکار ویدیو و افزودن افکت بر اساس تشخیص اپلیکیشن، از دیگر خصیصه‌های کوئیک هستند. مطمئناً به عنوان یک ابزار ویرایش ویدیو همه چیز تمام نمی‌توان بر روی آن حساب باز کرد، اما در حد یک برنامه موبایل بسیار کاربردی عمل می‌کند و میتواند جزء لیست بهترین برنامه های اندروید در سال ۲۰۱۹ قرار گیرد .

دانلود از گوگل پلی


 

۵- برنامه اندروید ویرایش تصاویر Prisma

برنامه ویرایش تصاویر در اندروید

ابزارهای ویرایش تصویر همواره محبوبیت خاصی داشته و معمولا چند مورد از آن‌ها در بین برترین برنامه های اندروید دیده می‌شوند. این اپلیکیشن‌ها معمولا افکت‌ها و امکانات یکسانی را به کاربران ارائه کرده و به جز تفاوت در برخی قسمت‌های جزئی، فرق زیادی با یکدیگر ندارند. پریسما بعد از معرفی در اواسط سال گذشته میلادی، کل دنیا را غرق در شادی کرد، چرا که نمونه فیلترهای آن در هیچ اپلیکیشن دیگری پیدا نمی‌شد. این برنامه در ابتدا چنان با هجوم کاربران مواجه شد که سرورهای آن به طور پیاپی از سرویس‌دهی خارج می‌شد.

بعد از معرفی پریسما، در مدت زمانی کوتاه پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی کاربران مملو از تصاویری هنری با جلوه‌های ویژه و خاص شد که دقیقا نشان از محبوبیت این برنامه اندرویدی در بین کاربران داشت . افکت‌‌گذاری و اعمال فیلتر به عکس رخداد تازه‌ای نیست، اما در پریسما بر خلاف دیگر برنامه‌ها، اعمال فیلترهای هنرمندانه بر روی عکس توسط یک هوش مصنوعی صورت می‌گیرد. با تعاریف بالا که از این نرم افزار شد میتوان این نتیجه را گرفت که این برنامه ویرایش تصاویر میتواند جزء بهترین برنامه های اندروید قرار گیرد . لازم به ذکر است  این برنامه نیازمند اتصال به اینترنت است.

دانلود از گوگل پلی

حتما بخوانید : معرفی ۱۵ نرم افزار حرفه ای ویرایش تصویر برای اندروید

 


 

۶- برنامه Evernote

برنامه اندروید برای یاداشت برداری

Evernote نرم افزاری پرطرفدار،قدرتمند با رابط کاربری ساده و کلاسیک در زمینه یادداشت برداری و ثبت وقایع روزانه برای سیستم عامل اندروید می باشد. برخی از قابلیتهای این نرم افزار به شرح زیر میباشد:

۱- امکان ایجاد و ویرایش یادداشت های متنی به صورت نامحدود

۲- ذخیره ، همگام سازی و به اشتراک گذاری آسان و سریع فایل ها 

۳- امکان جست و جوی هوشمند برای یافتن متن دلخواه در میان یادداشت ها 

۴- امکان سازماندهی یادداشت های نوت بوک و برچسب ها 

۵- امکان ایجاد یک لیست خرید یا لیست کار 

۶- برنامه ریزی سفر

۷- پیگیری برنامه های سفر، بلیط هواپیما و گذرنامه

۸- امکان به اشتراک گذاشتن مستقیم یادداشت ها در فیس بوک و توییتر 

۹- قابل استفاده بر روی اسمارت فونها، تبلت ها و کامپیوتر

 

دانلود از گوگل پلی

 


 

۷- برنامه اندرویدی قدرتمند WPS Office + PDF

بهترین برنامه اندروید برای مدیریت اسناد

برنامه ای فوق بک برنامه رایگان و بسیار قدرتمند برای مدیریت و مشاهده اسناد مختلف در گوشی ها و تبلت های اندرویدی شما میباشد . استفاده فراوان کاربران از این نرم افزار توانسته آن را به یکی از بهترین برنامه های اندروید لیست ما تبدیل کند. در زیر برخی از قابلیتهای این نرم افزار را آورده ایم .

۱- پشتیبانی کامل از تمام فایلهای آفیس 

۲- به اشتراک گذاری آسان فایلهای ساخته شده از طریق Wifi و DLNA 

۳- امکان اتصال به سرویس های ابری و بهینه سازی شده برای تبلتها و گوشیهای اندرویدی 

۴- امکان ارسال اسناد از طریق ایمیل و یا SMS و قابلیت AutoSave برای ذخیره سازی خودکار فرایندها 

۵- امکان رمزنگاری اسناد و سازگاری با کیبوردهای بلوتوث و USB

۶- پشتیبانی از میانبردهای کیبرد نظیر   Ctrl+c و Ctrl+p

دانلود از گوگل پلی


 

۸-بهترین برنامه های اندروید برای مدیریت فایل ES File Explorer

بهترین برنامه مدیریت فایل در اندروید

یک برنامه مدیریت فایل بسیار محبوب با قابلیت های فراوان است که در زیر به ۱۰ تا از قابلیت های  این نرم افزار را به شما معرفی میکنیم . این ۱۰ مورد در کمتر برنامه اندروید مدیریت فایلی دیده میشود و به همین دلیل است که ما این برنامه را در لیست بهترین برنامه های اندروید قرار داده ایم .

۱- مدیریت کلی فایل ها با تابع های انتقال ، کپی، حذف ، ایجاد ، تغییر نام ، جستجو، به اشتراک گذاشتن ، ارسال ، پنهان کردن ، ایجاد میانبر و …

۲- امکان تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اطلاعات و بازگردانی آن ها 

۳- کنترل از راه دور برنامه از طریق کامپیوتر 

۴- امکان استخراج و ایجاد فایل های فشرده  RAR و ZIP 

۵- نمایش ریز عکس برای انواع فایل ها نظیر عکس ، فیلم و فایل های apk 

۶- نمایش فایل های متنی و امکان ویرایش سریع آن ها 

۷- امکان اتصال به FTP و مدیریت حرفه ای بر روی فایل ها 

۸- ذخیره و اشتراک گذاری فایل ها در سریع ترین زمان ممکن

۹- دارا بودن یک ویجت برای بستن برنامه ها و یا نگه داشتن برنامه ها در حالت اجرا 

۱۰- دارا بودن پلیر اختصاصی برای نمایش فایل های تصویری ، صوتی و …

دانلود از گوگل پلی


 

۹- برنامه اندروید گوگل درایو Google Drive

بهترین برنامه اندروید برای میزبانی فایل

سرویس رسمی گوگل برای میزبانی تصاویر، ویدیوها، اسناد و تمام فایلهای کاربران است که امکان دسترسی به آنها را از هر جایی که اینترنت وجود داشته باشد میسر میسازد. هر کاربر ۱۵ گیگابایت فضای رایگان در دسترس خواهد داشت که میتواند از این فضا برای آپلود هر فایلی که احتمال نیاز به آن را دارد استفاده کند.

برخی از امکاناتی که این برنامه به شما میدهد به شرح زیر است :

  • امکان آپلود فایلها بطور مستقیم از دستگاه اندرویدی و به اشتراک گذاری تصاویر و فایلها با دوستان و آشنایان
  • امکان دسترسی به فایلهایی که دیگران با شما در گوگل درایو به اشترک گذاشته اند
  • امکان دسترسی آفلاین به فایلهای تعیین شده
  • امکان مدیریت فایلها
  • امکان مشاهده فایلهای ارایه مطلب با انیمیشنها و یادداشتهای صوتی
  • مشاهده فایلهای PDF و اسناد آفیس
  •  امکان اسکن اسناد با دوربین دستگاه اندرویدی و جستجوی محتوای آنها
  • امکان چاپ فایلهای موجود از طریق سرویس Google Cloud Print

دانلود از گوگل پلی


 

۱۰- واتس اپ  WhatsApp یک برنامه محبوب اندروید

بهترین برنامه چت برای اندروید

یکی از بهترین برنامه های اندروید ، نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل ها اعم از اندروید، IOS و ویندوز فون است که میتوان با استفاده از اتصال های ۳G ، ۴G  و غیره و یا  WiFi بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای دوستان و خانواده خود عکس ، پیام صوتی ، پیام ویدئویی و متن ارسال کرده یا به صورت گروهی یا تکه نفره چت کرد.

برخی از قابلیتهای برنامه whatsapp به شرح ذیل است :

  • دارا بودن شکلک هایی بسیار زیبا برای استفاده در محیط چت 
  • امکان ایجاد چت های گروهی و چت به صورت چند نفره 
  • امکان ارسال فایل های مختلف برای طرف مقابل
  • امکان بلاک کردن (مسدود سازی) مخاطب خاص 
  • امکان به اشتراک گذاری مکان شما بر روی نقشه 
  • ضبط صدا و ارسال سریع آن برای طرف مقابل 
  • استفاده  ناچیز از پهنای باند اینترنت 
  • ثبت نام آسان با وارد کردن شماره موبایل خود 
  • محیط کاربری ساده و بدون تبلیغات

دانلود از گوگل پلی


 

۱۱- Google Chrome یک نرم افزار مرورگر وب رایگان

بهترین مرورگر اندروید

این برنامه اندرویدی توسط شرکت Google ساخته و پشتیبانی می شود. رتبه ۵ برترین نرم افزار های کامپیوتر سال ۲۰۱۸ به نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم اختصاص دارد. برخی از برتری های گوگل کروم نسبت به نرم افزار های مشابه را در زیر جمع آوری کرده ایم :

۱- سرعت بالا در بارگذاری صفحات

۲- همگام سازی تنظیمات و اطلاعات کاربر با اکانت گوگل 

۳- دسترسی و مدیریت آسان Bookmark ها 

۴- دارای قابلیت Do Not Track

۵- قابلیت نصب افزونه های مختلف و پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز و اندروید

۶- بروزرسانی خودکار و آسان نرم افزار 

۷- باز کردن تب به تعداد نامحدود 

۸- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت 

۹- محافظت از پسوردها و رمزهای عبور خصوصی و امنیتی 

۱۰- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy

۱۱- سرعت بالا در بارگذاری صفحات وب که خود این مزیت این نرم افزار را در لیست بهترین برنامه های اندروید در دسته مرورگرها قرار میدهد .

دانلود از گوگل پلی


 

۱۲- نرم افزار اندروید  MX Player

بهترین برنامه های اندروید برای مشاهده فیلم

یکی از قدرتمندترین و بهترین برنامه های اندروید در دسته ویدئو پلیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن بر روی گوشی هوشمند خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت. از مزایای این اپلیکیشن اندرویدی میتوان به موارد زیر اشاره کرد .

۱- پخش تمام فرمت های ویدئویی موجود

۲- پشتیبانی از تمام فرمت های زیرنویس

۳- قابلیت چرخش خودکار صفحه نمایش

۴- نمایش ویدئوها در سایزهای مختلف

۵- پشتیبانی کامل از اندروید ۲٫۳ 

۶- دارا بودن قفل کودک 

۷- دارا بودن تم های متنوع و سازگاری با سی پی یو های چند هسته ای

۸- امکان تنظیم میزان روشنایی صفحه

۹- امکان استفاده به عنوان پخش کننده فیلم ها به صورت آنلاین 

۱۰- پشتیبانی از فیلم های FULL HD در گوشی هایی با سخت افزار مناسب 

۱۱- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی

دانلود از گوگل پلی


 

۱۳- برنامه مکان یاب گوگل مپ Google map

بهترین برنامه اندروید برای مکان یابی

یک نرم افزار مکان یابی است که در نسخه های جدید امکان مکان یابی حتی بدون دسترسی به اینترنت تا شعاع چند کیلومتری هم فراهم است. از برترین ویژگی های  این نرم افزار که آن را در دسته بهترین برنامه های اندروید ی قرار داده میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- نقشه جامع بیش از ۲۰۰ کشور دنیا 

۲- ناوبری با استفاده از GPS به همراه ناوبری صوتی

۳- مکان های عمومی و بیش از ۱۵۰۰۰ شهر 

۴- اطلاعات جامعی از ۱۰۰ میلیون مکان معروف دنیا 

۵- نمای داخلی موزه ها، خیابان ها، رستوران ها و …

۶- قابلیت ذخیره نقشه یک منطقه به صورت آفلاین

لازم به ذکر است برخی از این ویژگی ها این برنامه اندروید در همه کشورها در دسترس نمی باشد.

دانلود از گوگل پلی


 

۱۴- برنامه  PicsArt – Photo Studio

بهترین برنامه ویرایش تصویر در اندروید

کاملترین، بهترین و قدرتمندترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن ویرایش تصویر Photo Editor برای اندروید می باشد. با قابلیتها و قدرتی که این برنامه داشته نتوانستیم آن را جزء بهترین برنامه های اندروید نیاوریم .

برخی از  قابلیتهای این برنامه موارد زیر است :

۱- امکان وارد کردن عکس به برنامه از طریق دوربین و گالری

۲- در اختیار قرار دادن ابزارهای چرخاندن، برش منظم دستی و طبق اشکال مختلف،حالت معکوس افقی یا عمودی، تغییر اندازه 

۳- امکان افزودن متن به تصاویر با فونت ها، رنگ ها و استایل های فوق العاده زیبا

۴- امکان طراحی روی تصاویر توسط شما با استفاده از قلم

۵- امکان افزودن تصاویر، اشیاء دلخواه جذاب و کلیپ ارت های متنوع به عکس ها 

۶- دارا بودن قاب بسیار زیبا و شیک برای دور تصاویر 

۷- دارا بودن افکت هایی فوق حرفه ای برای اعمال برروی تصاویر

۸- دوربین اختصاصی با قابلیت های تنظیم نور، تنظیم کنتراست 

۹- ایجاد افکت و تنظیمات مختلف دیگر 

۱۰- امکان ذخیره سازی عکس های ویرایش شده با فرمت دلخواه برروی مموری و حافظه

۱۱- امکان به اشتراک گذاری مستقیم تصاویر در شبکه های اجتماعی معروف

دانلود از گوگل پلی


 

۱۵- برنامه shazam 

بهترین برنامه اندروید برای پیدا کردن خواننده

تصور کنید در جایی هستید که یک موسیقی را میشنوید و نام خواننده آن را نمیدانید و هرکاری میکنید نمیتوانید آنرا پیدا و دانلود کنید. shazam اپلیکیشنی است که در این موقعیت به شما کمک میکند. به این صورت که کافی است سریعا گوشی خود را در آورید ، برنامه شزم را اجرا کنید و به شزم چند ثانیه فرصت دهید تا آهنگ را گوش کند. shazam به سرعت آهنگ مورد نظر را یافته و اطلاعاتی از قبیل نام آهنگ،نام خواننده ، نام آلبوم و حتی موزیک ویدیوی آنرا برای شما نمایش میدهد. در واقع این برنامه اندروید، با استفاده از الگوریتم خاص و دیتابیس عظیم خودش این عمل را به آسانی برای شما انجام میدهد. آیا به نظر شما با این همه قدرت نباید از این نرم افزار بعنوان یکی از بهترین برنامه های اندروید در سال ۲۰۱۹ یاد کنیم ؟

برخی از قابلیتهای  این نرم افزار

۱- دارا بودن دیتابیسی فوق العاده قوی با پشتیبانی از موزیک های ایرانی 

۲- محیط کاربری بسیار آسان و بدون هیچگونه ابهام و پیچیدگی

۳- امکان وصل شدن به Rdio برای ایجاد یک لیست پخش از موزیک ها 

۴- امکان مشاهده  موزیک ویدئوها از طریق شبکه ی یوتیوب 

۵- به اشتراک گذاری آسان موزیک های پیدا شده کاربر

دانلود از گوگل پلی


 

۱۶- برنامه اندروید Tiny Scan Pro : PDF Scanner

بهترین برنامه اندروید برای اسکن

یک نرم افزار قدرتمند و فوق العاده جالب برای تبدیل اسمارت فون و یا تبلت هوشمند اندروید ی شما به یک اسکنر اسناد، تصاویر، رسیدها و دیگر متون می باشد. این نرم افزار با استفاده از الگوریتم های پیچیده و حرفه ای تعریف شده در خود به سرعت فریم های صفحات مورد اسکن را شناسایی می کند و نسخه ی اسکن شده را با کیفیت اچ دی و عالی در اختیار شما قرار میدهد. ناگفته نماند که برنامه  تاینی اسکنر پرو از سه نوع حالت اسکن مختلف سیاه و سفید، مقیاس خاکستری و رنگی پشتیبانی می کند که هر کدام از کنتراست و وضوح تصویر بالایی برخوردارند.

از نکات برجسته این نرم افزار اندرویدی میتوان به موارد زیر اشاره کرد

۱- ساخت آسان و سریع اسناد پی دی اف از روی صفحات اسکن شده 

۲- شناسایی ساختار و فریم صفحات اسکن شده به صورت خودکار

۳- امکان اسکن در سه حالت رنگی، مقیاس خاکستری و سیاه سفید

۴- امکان مدیریت و ترتیب بندی آسان اسناد و صفحات اسکن شده 

۵- امکان دانلود و به اشتراک گذاری اسناد توسط اتصال وای فای 

۶- امکان جستجوی سریع در میان اسناد موجود بر اساس نام آن ها 

۷- امکان حفظ و نگهداری اسناد توسط رمز عبور تعیین شده توسط شما 

۸- امکان ذخیره سازی و یا آپلود اسناد اسکن شده به دراپ باکس و اور نوت 

۹- محیط کاربری بسیار ساده و حرفه ای با امکانات بالا

۱۰- امکان ایجاد تغییرات لازم در تصاویر جهت افزایش وضوح و روشنایی 

۱۱- امکان تهیه خروجی پی دی اف در انواع سایز های A4، B5 و غیره 

۱۲- امکان مشاهده  صفحات و تصاویر اسکن شده و انتخاب چیدمان های مختلف به ترتیب تاریخ

دانلود از گوگل پلی


 

خوب در اینجا ۱۶ مورد از بهترین برنامه های اندروید در سال ۲۰۱۹ را خدمت شما معرفی کردیم . اگر شما نرم افزاری را میشناسید که واقعا کاربردی است و میتواند نیاز استفاده کنندگان را برطرف سازد میتوانید آن را با دیگران در همین مطلب به اشتراک بگذارید .

حتما بخوانید :چگونه با ساده ترین روش برنامه نویسی اندروید را یاد بگیریم

4.3/5 - (103 امتیاز)
۱۰
برچسب ها :
نویسنده مطلب علی

۱۰ دیدگاه

  • حسین توکلی
    ۱۵ خرداد ۱۳۹۸

    با سلام . دنبال بهترین برنامه های اندروید بودم . البته تعداد بیشتری هم میشه بهش اضافه کرد . ممنون

  • شادی دعوتی
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۸

    نرم افزار شازم برای من کار نمیکنه.صدا رووپخش میکنم اسم اهنگ و خواننده را نمیده

    • وحید
      ۱۰ تیر ۱۳۹۹

      برنامه شازم نسخه جدید و بروز شده در ایران کارایی لازم رو ندارن و دوستان باید از نسخه های خیلی قدیمی این نرم‌افزار استفاده کنند و دقت داشته باشند که هیچوقت بروزرسانی نکنند.

  • شیلا نظرمحمدی
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

    سلام ، وقت بخیر . ممنون از این مطلبی که ارسال کردید . پیشنهادی داشتم . اگر بتونید برنامه های بیشتری رو به این لیست اضافه کنید فکر کنم لیست پربارتری بشه . آخه برنامه اندروید خیلی زیاد هست . مثلا میگم برای نمونه این برنامه ها که راه رو نشون میدن مثلا نشان فوق الاده است . حالا نظرم برنامه خاص نشان نیست هر برنامه ای شبیه اون که خوب باشه . بازم ممنون از شما

    • مدیر
      ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

      سلام و عرض ادب . انشاالله در نوشته های دیگری برنامه های کاربردی را دسته بندی نموده و بصورت تفکیکی مطلب ارسال خواهیم کرد . برای نمونه مطلب ۱۵ نرم افزار ویرایش عکس اندروید . موفق باشید

    • سامان
      ۱۳ مهر ۱۳۹۸

      سلام یکی از بهترین برنامه های مسیریابی ویز WAZE می باشد که کاملا از زبان فارسی پشتیبانی میکند هم در منو نرم افزار و هم گوینده

  • حسن زمانی
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۸

    سلام . مطلب خوبی در خصوص بهترین های اندروید نوشتید ، برای گوشی اندرویدیم استفاده کردم . اگه بتونید برای ایفون هم بهترین های سال رو معرفی کنید ممنون میشم . ایفون مثل اندروید تنوع برنامه رو به نظر من نداره .

    • مدیر
      ۲۶ شهریور ۱۳۹۸

      سلام ، در خصوص آیفون نیز ما مطلبی را منتشر نموده ایم و در آن ۶ رنامه برای گوشی های آیفون را معرفی کردیم . شما میتوانید این مطلب را در لینک زیر مشاهده کنید .
      https://googls.ir/20190628/the-most-interesting-iphone-apps
      لازم به ذکر است برنامه های دیگری را نیز در آینده معرفی خواهیم کرد . موفق باشید

  • ساره هژبری
    ۱۸ آبان ۱۳۹۸

    بسیار عالی و کاربردی بود. تماس ویدیویی با Google DUO را امتحان کردم هم صدا و هم تصویر خیلی عالی بود. حتی میتونم بگم بهتر از imo هم بود .

  • A s
    ۲۵ مهر ۱۴۰۰

    لینگ بدین

logo-samandehi