بازی فندق – راهنمای بازی به همراه جواب کامل مراحل بازی

بازی فندق
۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)

بازی فندق یکی از بازی های جور کردن کلمات یا حدس کلمات ایرانی است که طرفدارن زیادی را پیدا کرده است. این بازی بصورت رایگان ارائه شده و با ۲۹ مگابایت حجم در کافه بازار تعداد ۵۰۰  هزار بار دانلود شده و امتیاز مناسب ۴.۷ را از ۳۱۷۵۴۲ امتیاز کاربران تا این لحظه دریافت کرده است . با فندق میتوانید به یک استاد واژگان تبدیل شوید. فقط با کشیدن دست بر روی حروف میتوانید کلمات بامعنی بسیاری بسازید .

البته ما در اینجا انجام این بازی را برای شما تا حدود بسیار زیادی ساده کردیم و جواب کامل مراحل بازی را جهت دانلود قرار دادیم . ناگفته نماند بازی‌های حدس کلمات زیادی منتشر شده‌اند اما در حال حاضر تنها بازی فندق هم نسخه اندروید و هم نسخه iOS دارد. در این قسمت و در ادامه قصد داریم بازی فندق را خدمت همراهان سایت گوگلز معرفی کرده و ویژگی های بازی و روش انجام این بازی ذهنی را به شما آموزش دهیم . پس با ما همراه شوید .

سبک بازی فندق

حدس کلمات

بازی فندق یک بازی طراحی شده برای آموزش مغز و یادگیری کلمات جدید است که در هر زمان و مکان میتوان آن را بازی کرد. در فندق با جورچین کلمات رو به رو هستید. در هر مرحله تعدادی حروف با ترتیب نامشخص قرار دارد و باید به کمک آن ها کلمات معناداری بسازید. برای اینکار کافیست انگشت خود را روی حروفی که می خواهید کشیده و آن ها را به یکدیگر وصل کنید تا کلمه ها به وجود بیایند.در این بین شما تنها نیستید و در کنار راهنمای بازی می توانید از دکمه اشتراک با دوستان استفاده کرده و تصویری از مرحله را برای دوستان خود بفرستید تا شاید آن ها کمک تان کند. البته این عمل ترفند جالبی است که خود به نوعی یک تبلیغ هوشمندانه برای فندق به شمار می رود.

با تمام کردن هر فصل در بازی فندق ۳ صندوقچه جایزه به شما نشان داده میشود که باید یکی از آنها را انتخاب و جایزه خود را دریافت کنید. این جایزه یا امتیاز در واقع تعدادی سکه میباشد که با افزایش آن میتوانید از راهنمای کمکی نیز استفاده کنید. این راهنما بصورتی است که یکی از حروف خانه های خالی را نشان میدهد تا حدس کلمه برای شما آسان تر شود.

در بین مراحل بازی فوق، در بعضی مرحله ها کلمات ستاره دار وجود دارند. با حدس این کلمه ها و به ازای هر حرف از آنها، ۵ سکه به شما تعلق میگیرد. برای مثال اگر یک کلمه ۴ حرفی را پیدا کنید، ۲۰ سکه خواهید گرفت. علاوه بر این، جایزه روزانه با تعداد سکه تصادفی نیز در این بازی پیش بینی شده است.

نکته : با هر بار استفاده از راهنمای کمکی، ۱۲۰ سکه از شما کم میشود. بنابراین بهتر است که هوش خود را بیشتر به کار بگیرید و یا اگر به سکه بیشتر احتیاج داشتید، بسته های آن را از بخش فروشگاه بخرید.

کلمه های مخفی در بازی فندق و امتیازهای ویژه

برای اینکه روند گیم پلی بازی فندق تکراری نباشد از فصل سوم به بعد، کلمه های مخفی هم به آن اضافه میشوند. این کلمات جزو مواردی که باید پیدا کنید به حساب نمی آیند اما در عوض اگر به تعداد کافی برسند، جایزه میگیرید. تعداد هر بار جایزه گرفتن، از ۵ کلمه مخفی تا ۱۰ یا ۱۵ و حتی بیشتر افزایش می یابد. وقتی کلمات مخفی تکمیل شدند، پنجره ای به نمایش درمی آید که میتوانید این کلمه ها را در آن ببینید و جایزه خود را دریافت نمایید.

نکته : چنانچه قبل از پیدا شدن همه کلمه های مخفی در یک مرحله به مرحله بعد بروید، میتوانید به فهرست مراحل مراجعه نموده و مرحله های قبل را بازی کنید. با این کار امکان یافتن بقیه کلمات مخفی و صعود به سطح های بالاتر فراهم میشود.

بزرگترین تفاوت بازی فندق با عناوین مشابه چالش های روزانه است که در آن باید در زمانی محدود هر چه قدر کلمه که می توانید را حدس بزنید. هر چه قدر بیشتر باشد، سکه بیشتری به جیب بزنید. البته بازی به قدری در دادن سکه خساست به خرج می دهد و از آن طرف برای راهنمایی پول زیادی دریافت می کند که گاهی اوقات خرید نقدی سکه بهترین راه ممکن است.

طراحی بصری و گرافیک بازی

بازی فندق طراحی بصری خوبی دارد. هر چند در تمام مراحل با یک پس زمینه ثابت رو به رو هستید و تغییری ایجاد نمی شود ولی رنگ بندی خوب محیط، ترکیب درست رنگ ها و طراحی مناسب آیکون ها تجربه ای یک دست به بازی داده است. برای موسیقی نیز همین مسئله حاکم بوده و آهنگ موجود در بازی با وجود کوتاهی اما شنیدنی است. تنها نقص جزئی، مربوط به ناوبری بین منوهای بازی میشود که میتوانست هوشمندانه تر باشد. 

در بعضی از انجمن ها برخی از دوستان اعلام کرده بودند این بازی کپی برداری از بازی آمیرزا و مشابه بازی آمیرزا است که باید در همینجا اعلام کنیم این بازی اصلا کپی برداری از این بازی نیست . حتی این بازی قبل از بازی آمیرزا نیز وجود داشته است . در واقع هر دو بازی فندق و آمیرزا از عنوانی خارجی به نام Word Cookies الهام گرفته اند و به همین خاطر شباهت های زیادی در گیم پلی آن ها دیده می شود.

جواب کامل مراحل بازی فندق

جواب کامل مراحل بازی فندق

ما در سایت گوگلز راهنمای پاسخ مراحل بازی فندق را آماده و جهت دانلود قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی برخی از کلماتی که نمیتوانید حدس بزنید را از روی راهنما پیدا کرده و جواب را در بازی اعلام نمایید. در این فایل راهنما جواب مرحله های مختلف بازی فندق به سادگی در دسترس شما قرار میگیرد .

دانلود جواب بازی

همچنین از قسمت زیر نیز میتوانید این بازی ایرانی را جهت اندروید دانلود نمایید .

دانلود بازی حدس کلمات

4.3/5 - (3 امتیاز)
۰
برچسب ها :
نویسنده مطلب علی

بدون دیدگاه

logo-samandehi